Curso sobre xestión de programas de axuda á rehabilitación. CSCAE

18 Xul 2022

Para reforzar o coñecemento dos arquitectos como profesionais de referencia na xestión integral das subvencións á rehabilitación de vivendas con cargo aos fondos Next Generation, o Consejo Superior de Colegios de Arquitectos de España (CSCAE) desenvolveu este curso Xestión de Programas de Axudas para a Rehabilitación (GPAR). O seu contido céntrase na xestión das diferentes subvencións que as Administracións Públicas aprobaron no marco do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia, con cargo aos fondos europeos de Próxima Xeración, e do Plan de Vivenda 2022-2025. O obxectivo do curso é facilitar a comprensión e xestión das bases reguladoras destas axudas aos profesionais da arquitectura.

Este novo curso, que segue o Libro de Edificación Existente (LEE) que se puxo a disposición dos colexiados en febreiro, é un instrumento impulsado polo CSCAE para fomentar a rehabilitación integral dos edificios. Incluye herramientas, claves y estrategias para abordar las actuaciones de rehabilitación que se subvencionan con cargo a los fondos europeos y en el marco del Plan de Vivienda 2022-2025, pero también para su tramitación administrativa. [+Máis información]

[+ acceso aos contidos do curso]