Proyectos de rehabilitación enerxética e reforma con Repsol. Residencial e terciario. REPSOL | CYPE

21 maio 2014

Os próximos días 26 e 27 de Maio terán lugar nas Delegacións da Coruña, Vigo e Lugo do Colexio de Arquitectos unhas Xornadas Técnicas a cargo de Cype Enxeñeiros e Repsol, sobre proxectos de rehabilitación enerxética e reforma en edificios e establecementos de uso residencial e terciario, enfocado a solucións para a mellora da certificación enerxética en edificios existentes en relación ás instalacións de gas.

Exporanse os puntos fundamentais no deseño das instalacións de gas en rehabilitación e reforma, así como os aspectos máis significativos na mellora da envolvente na reforma do edificio, Ademais, exporase un exemplo práctico real de dimensionado e cálculo da instalación co programa de CYPE instalacións.

Ao final de cada xornada levaráse a cabo o sorteo dunha licenza de CYPECAD MEP Gas por cada 15 asistentes, por cortesía de CYPE Enxeñeiros, valorada en máis de 1.300,00 euros, e a entrega de tarxetas SOLRED aos asistentes por valor de 15,00 euros, por cortesía de REPSOL.

Datos da xornada:

Programa e ponentes:

Presentación da xornada.
Ponente: Mª Carmen Vieira, Responsable de Área Comercial Lugo – Asturias. REPSOL GLP.
Duración 5 min.

Solucións en Rehabilitación para a mellora da certificación enerxética en edificios existentes.
Ponente: Álvaro de Fuentes, Enxeñeiro de Edificación. Colaborador de CYPE Ingenieros.
Duración 25 min

Solucións e melloras en Rehabilitación con Gas de REPSOL.
Duración 25 min.

Datas e lugares de celebración das xornadas:
26 de maio     Delegación da Coruña do Colexio de Arquitectos. Federico Tapia, nº 62, 15.005 A Coruña. De 17:30 h a 19:30 h
26 de maio     Delegación de Lugo do Colexio de Arquitectos. Puro Cora Xornalistas 1, 27.002 Lugo. De 11:00 h a 13:00 h
27 de maio     Delegación de Vigo do Colexio de Arquitectos. Doutor Cadaval, nº 5, 36.202 Vigo. De 17:30 h a 19:30 h

Máis información e inscricións no título de cada xornada

……….

Los próximos días 26 y 27 de Mayo tendrán lugar en las Delegaciones de A Coruña, Vigo, y Lugo del Colegio de Arquitectos unas Jornadas Técnicas a cargo de Cype Ingenieros y Repsol, sobre proyectos de rehabilitación energética y reforma en edificios y establecimientos de uso residencial y terciario, enfocado a soluciones para la mejora de la certificación energética en edificios existentes en relación a las instalaciones de gas.

Se expondrán los puntos fundamentales en el diseño de las instalaciones de gas en rehabilitación y reforma, así como los aspectos más significativos en la en la mejora de la envolvente en la reforma del edificio, Además, expondrá un ejemplo práctico real de dimensionado y cálculo de la instalación con el programa de CYPE instalaciones.

Al final de cada jornada se llevará a cabo el sorteo de una licencia de CYPECAD MEP Gas por cada 15 asistentes, por cortesía de CYPE Ingenieros, valorada en más de 1.300,00 euros, y la entrega de tarjetas SOLRED a los asistentes por valor de 15,00 euros, por cortesía de REPSOL.

Datos de la jornada:

Programa y ponentes:

Presentación de la jornada.
Ponente: Mª Carmen Vieira, Responsable de Área Comercial Lugo
Asturias. REPSOL GLP.
Duración 5 min.

Soluciones en Rehabilitación para la mejora de la certificación energética en edificios existentes.
Ponente: Álvaro de Fuentes, Ingeniero de Edificación. Colaborador de CYPE Ingenieros.
Duración 25 min

Soluciones y mejoras en Rehabilitación con Gas de REPSOL.
Duración 25 min.

Fechas y lugares de celebración de las jornadas:
26 de mayo     Delegación de A Coruña del Colegio de Arquitectos. Federico Tapia, nº 62, 15.005 A Coruña. De 17:30 h a 19:30 h
26 de mayo     Delegación de Lugo del Colegio de Arquitectos. Puro Cora Xornalistas 1, 27.002 Lugo. De 11:00 h a 14:00 h
27 de mayo     Delegación de Vigo del Colegio de Arquitectos. Doutor Cadaval, nº 5, 36.202 Vigo. De De 17:30 h a 19:30 h

Más información e inscripciones en el título de cada jornada