Convenio coa Fundación Laboral da Construción. Área Santiago de Compostela

17 Abr 2014

A Fundación Laboral da Construción ofrece a posibilidade de que os alumnos do curso que está a impartir para obter o Certificado de Profesionalidade de Representación de Proxectos de Edificación realicen prácticas non laborais en estudos ou empresas.

O período de realización destas prácticas deberá ser do 30 de xuño ao 18 de xullo; a súa duración total, de 120 horas; e o número de alumnos, de 12, a maioría deles residentes na área de Santiago,Teo, Brión e O Pino.

Achégase o modelo de acordo que habería que asinar coa Fundación Laboral da Construción para poder recibir a un destes alumnos en prácticas, así como un documento no que se recollen as capacidades que deberán desenvolver e os criterios de avaliación.

Aqueles colexiados que estean interesados en asinar un destes convenios ou desexen máis información deberán poñerse en contacto con:

Rosa María Calvo Neira.
Fundación Laboral da Construción.
Departamento de Formación.
A Póboa 16. Montouto – Teo. 15883 A Coruña.
rcalvo@fundacionlaboral.org
www.galicia.fundacionlaboral.org

……….

Convenio con la Fundación Laboral de la Construcción para la realización en estudios de las prácticas de los alumnos de curso de delineación.

La Fundación Laboral de la Construcción ofrece la posibilidad de que los alumnos del curso que está impartiendo para obtener el Certificado de Profesionalidad de Representación de Proyectos de Edificación realicen prácticas no laborales en estudios o empresas.

El periodo de realización de estas prácticas deberá ser del 30 de junio al 18 de julio; su duración total, de 120 horas; y el número de alumnos, de 12, la mayoría de ellos residentes en el área de Santiago, Teo, Brión y O Pino.

Se adjunta el modelo de acuerdo que habría que firmar con la Fundación Laboral de la Construcción para poder recibir a uno de estos alumnos en prácticas, así como un documento en el que se recogen las capacidades que deberán desarrollar y los criterios de evaluación.

Aquellos colegiados que estén interesados en firmar uno de estos convenios o deseen más información deberán ponerse en contacto con:

Rosa María Calvo Neira.
Fundación Laboral de la Construcción.
Departamento de Formación.
A Póboa 16. Montouto – Teo. 15883 A Coruña.
rcalvo@fundacionlaboral.org
www.galicia.fundacionlaboral.org