coag-logo11.jpg
Boletín de Información 37 - 2019

Colexio | Emprego| Eventos


Colexio

Últimos días de presentación de propostas para os Premios Gran De Area 2019

Publicación: 10 de setembro  
Ultimos dias presentacion GDA 19 O vindeiro martes 17 de setembro, ás 12,00 horas, remata o prazo de presentación de propostas para os Premios Gran de Area de Aportación á Arquitectura 2019.

Enlace á noticia.

Últimos días de matrícula do curso de práctica profesional 2019

Publicación: 10 de setembro Ferrol, do 16 ao 24 de setembro
Apertura Matricula Curso Practica Profesional 2019 Este curso ten como obxectivo facilitar aos arquitectos unha ferramenta de axuda no coñecemento dos aspectos esenciais relacionados co exercicio da nosa profesión nos seus diferentes ámbitos, tanto para arquitectos que comezan a súa actividade, como para aqueles que desexen actualizarse. Para iso, expóñense a nivel xeral os principais aspectos e os problemas máis habituais do exercicio profesional.

Enlace á noticia.

Convocatoria del Premio de Arquitectura Española

Publicación: 6 de septiembre  
PAE 2019 El Consejo Superior convoca el Premio de Arquitectura Española y el Premio de Arquitectura Española Internacional, con los que quiere reconocer los mejores trabajos realizados en el campo de la Arquitectura.

Enlace a la noticia.

Emprego

Ofertas de emprego

Ofertas de emprego
Publicación: 11 de setembro Estudio de arquitectura en A Coruña, selecciona arquitecto/a para beca. Enlace á noticia.

Publicación: 11 de setembro Estudio de arquitectura DOSESMAS ARQUITECTOS, SCP, con sede en Santiago de Compostela, selecciona arquitecto/a recén titulado/a para beca FUAC/FEUGA. Enlace á noticia.

Publicación: 11 de setembro Estudio PORTELA VARELA PUENTE ARQUITECTOS, SLP, con sede en Culleredo, selecciona arquitecto/a con experiencia. Enlace á noticia.

Publicación: 10 de setembro BlueLeaders, empresa con sede en A Coruñ, selecciona arquitecto/a responsable de proxectos en eficiencia enerxética. Enlace á noticia.

Eventos

Concurso Re Think Hotel VI

Publicación: 11 de septiembre  
Concurso Re Think hotel VI El Concurso Re Think Hotel reconoce cada año los 10 mejores proyectos de sostenibilidad de los hoteles españoles en dos categorías: proyectos por ejecutar y proyectos ejecutados, con el objetivo final de mostrar los beneficios y las ventajas de la sostenibilidad.

Enlace a la noticia.

VI Foro Rehabilitación Rianxo

Publicación: 9 de setembro  
Foro Rehabilitacion Rianxo Os vindeiros días 4, 5 e 6 de outubro, terá lugar en Rianxo (A Coruña) o VI Foro de Rehabilitación.

Enlace á noticia.

EJOT. Jornada técnica: Rehabilitación y anclajes

Publicación: 7 de septiembre Jueves 3 de octubre, Delegación de Vigo
Jornada EJOT Impartida por el director técnico de EJOT Ibérica, el Sr. Mathieu Le Mené, tratará sobre la importancia de elegir el sistema de fijación correcto en función de la aplicación y normativa aplicable, y el uso de anclajes homologados en proyectos de rehabilitación.

Enlace a la noticia.

XII Jornadas CGPJ – CSCAE

Publicación: 6 de septiembre  
Jornada CPGJ CSCAE Entre el 13 y el 16 de noviembre, tendrán lugar en Tarragona, las XII Jornadas del Consejo General del Poder Judicial y del Consejo Superior de los Colegios de Arquitectos de España.

Enlace a la noticia.

ARGALLAR | Exposición para xogar coa arquitectura

Publicación: 6 de setembro  
Exposicion Argallar Entre o 13 de setembro e o 10 de novembro terá lugar no Museo Centro Gaiás da Cidade da Cultura en Santiago esta exposición interactiva para cativada e familias.

Enlace á noticia.

Curso de formación continua en Administración Local para Arquitectos y Secretarios

Publicación: 5 de septiembre  
Curso administracion local El Colegio Oficial de Arquitectos de Huelva nos informa de esta acción formativa, que se desarrollará entre el 22 de octubre de 2019 y el 21 de enero de 2020 (6 ECTS), en modalidad virtual.

Enlace a la noticia.

Boletíns anteriores na web
Twitter
Facebook
Instagram

Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia
Praza da Quintana 1. 2º, Casa da Conga
15704 Santiago de Compostela
correo-e: secretaria@colexiodearquitectos.org
Tel.: 981 552 400 - Fax: 981 594 720


GALEGO | Información básica protección de datos
Responsable: Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia. Finalidade: Xestión da colexiación. Lexitimación: Cumprimento de obrigas legais / Exercicio de facultades públicas. Destinatarios: Comunicaranse os datos aos destinatarios legalmente previstos e a encargados do tratamento do COAG. Dereitos: Ten dereito a acceder, rectificar e suprimir os datos, así como outros dereitos, como se explica na información adicional. Información adicional: Pode consultar a información adicional e detallada sobre Protección de Datos en http://www.coag.es/tratamentodatos/?id=1&lang=gl

En relación co artigo 22 da Lei 34/2002, de 11 de xullo, de Servicios de la Sociedad de la Información y de Comercio Electrónico, pode darse de baixa da lista de distribución do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia, enviando unha mensaxe ao enderezo: protecciondatos@colexiodearquitectos.org
A nosa política de privacidade está dispoñible en: portal.coag.es/aviso-legal


CASTELLANO | Información básica protección de datos
Responsable: Colegio Oficial de Arquitectos de Galicia. Finalidad: Gestión de la colegiación. Legitimación: Cumplimiento de obligaciones legales / Ejercicio de facultades públicas. Destinatarios: Se comunicarán los datos a los destinatarios legalmente previstos y a encargados del tratamiento del COAG. Derechos: Tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional. Información adicional: Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en http://www.coag.es/tratamentodatos/?id=1&lang=es

En relación con el artículo 22 de la Ley 34/2002, de 11 de julio, de Servicios de la Sociedad de la Información y de Comercio Electrónico, puede darse de baja de la lista de distribución del Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia, enviando un mensaje a la dirección: protecciondatos@colexiodearquitectos.org
Nuestra política de privacidad está disponible en: portal.coag.es/aviso-legal