Xornada técnica AEGA (Asociación Galega de Ascensores). A nova normativa en materia de ascensores.

24 Xan 2017

AEGA, Asociación Empresarial Galega de Ascensores, organiza unha xornada sobre “A nova normativa en materia de ascensores” que se celebrará o martes 14 de febreiro ás 10 horas, na Delegación de A Coruña do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia (Rúa Federico Tapia, número 62).
A xornada comezará ás 10:00 h e finalizará ás 11:30 horas, aínda que finalizada a mesma servirase un café cortesía de AEGA.
Durante esta xornada contaremos coa intervención de membros de FEEDA, Federación Empresarial Española de Ascensores, que exporán os principais aspectos da norma UNE EN 81 20/50 e tamén do Real decreto 1/2013 en relación co informe de avaliación en liña coa accesibilidade.
Por motivos de organización e limitación do aforo, en caso de estar interesado en asistir, débese formalizar a inscrición NESTE ENLACE.

Máis información AQUÍ.

………..

Jornada técnica AEGA (Asociación gallega de Ascensores). La nueva normativa en materia de ascensores
AEGA, Asociación Empresarial Gallega de Ascensores, organiza una jornada sobre “La nueva normativa en materia de ascensores” que se celebrará el martes 14 de febrero a las 10 horas, en la Delegación de A Coruña del Colegio Oficial de Arquitectos de Galicia (Calle Federico Tapia, número 62).
La jornada comenzará a las 10:00 h y finalizará a las 11:30 horas, si bien finalizada la misma se servirá un café cortesía de AEGA.
Durante esta jornada contaremos con la intervención de miembros de FEEDA, Federación Empresarial Española de Ascensores, que expondrán los principales aspectos de la norma UNE EN 81 20/50 y también del Real decreto 1/2013 en relación con el informe de evaluación en línea con la accesibilidad.
Por motivos de organización y limitación del aforo, en caso de estar interesado en asistir, debe formalizarse la inscripción EN ESTE ENLACE.

Más información AQUÍ