Xornada de asesoramento “O réxime urbanístico do solo” [parte II]

24 Ago 2021

Esta xornada de asesoramento, que é a segunda parte da celebrada o pasado luns 26 de xuño, ten como obxectivo completar os contidos expostos nesta e ofrecer unha visión global sobre o réxime urbanístico do solo, centrándose na clasificación e categorización do solo que establece a Lei do Solo de Galicia, no marco da regulación das situacións básicas do solo establecidas polo lexislador estatal. Nesta segunda parte, a través de exemplos prácticos e situacións reais, exporanse os criterios xurisprudenciais nesta materia e farase unha aproximación ao rexime transitorio aplicable nos supostos de planeamento non adaptadado.

En particular, analizaremos:

O réxime do solo en municipios con plan non adaptado:

• Plans adaptados a LOUG
  • Plans non adaptados a LOUG
  • Decretos de suspensión.
  • Réxime de municipios sen plan.

Ponente: María José Valenzuela Rodríguez. Doutora en dereito. Técnica de Administración Xeral.

Data e horario: luns 13 de setembro, de de 18:30 a 20:30.

Exclusiva e gratuíta para colexiados subscritos ao servizo de formación. Necesaria inscrición previa. Aforo limitado.

Máis información e inscrición AQUÍ

Lembrámosvos, ademáis, que os colexiados subscritos ao servizo de formación tedes dispoñible a gravación da primeira parte da xornada, celebrada o pasado 26 de xuño, no seguinte ENLACE

………..

El régimen urbanístico del suelo [parte II]
Esta jornada de asesoramiento, que es la segunda parte de la celebrada el paso lunes 26 de junio, tiene como objetivo completar los contenidos expuestos en esta y ofrecer una visión global sobre el régimen urbanístico del suelo, centrándose en la clasificación y categorización del suelo que establece la Ley del Suelo de Galicia, en el marco de la regulación de las situaciones básicas del suelo establecidas por el legislador estatal. En esta segunda parte, a través de ejemplos prácticos y situaciones reales se expondrán los criterios jurisprudenciales en esta materia y se hará una aproximación al régimen transitorio aplicable en los supuestos de planeamientos no adaptados.
En particular, analizaremos:
El régimen del suelo en municipios con planeamiento no adaptado:
  • Planes adaptados a LOUG
  • Planes no adaptados a LOUG
  • Decretos de suspensión.
  • Régimen de municipios sin planeamiento.
Ponente: María José Valenzuela Rodríguez. Doctora en derecho. Técnica de Administración General.

Fecha y horario: lunes 13 de septiembre, de de 18:30 a 20:30.

Formato online. Exclusiva y gratuita para colegiados suscritos al servicio de formación. Necesaria inscripción previa. Aforo limitado.

Más información e inscripción AQUÍ
Os recordamos, además, que los colegiados suscritos al servicio de formación tenéis disponible la grabación de la primera parte de la jornada, celebrada el pasado 26 de junio, en el siguiente ENLACE.