Últimos días para solicitar a participación telemática na Xunta Xeral ordinaria do 17 de decembro

12 Dic 2019

Tal e como se anuncia na Circular 20 2019, o vindeiro 15 de decembro, ás 23:59 horas, remata o prazo para solicitar, aqueles colexiados que non o tivesen tramitado, a participación telemática na Xunta Xeral ordinaria do vindeiro 17 de decembro.

Para participar de forma telemática nesta Xunta Xeral é preciso cumprir os seguintes requisitos:

• Ter asinado e entregado o “compromiso de sinatura electrónica acordada”. Esta tramitación só precisa facerse unha vez, tendo validez para todas as Xuntas Xerais posteriores. Aqueles colexiados que non o tivesen tramitado poden facelo como se indica no seguinte ENLACE.
  • Rexistrar online o compromiso conforme ás indicacións anteriores antes das 23:59 horas do día 15 de decembro de 2019.

Últimos días para solicitar la participación telemática en la Junta General ordinaria del 17 de diciembre

Tal y como se anuncia en la Circular 20 2019, el próximo 15 de diciembre, a las 23:59 horas, finaliza el plazo para solicitar, aquellos colegiados que no lo hubiesen tramitado, la participación telemática en la Junta General ordinaria del próximo 17 de diciembre.

Para participar de forma telemática en esta Junta General es preciso cumplir los siguientes requisitos:

• Haber firmado y entregado el “compromiso de firma electrónica acordada”. Esta tramitación solo precisa hacerse una vez, teniendo validez para todas las Juntas Generles posteriores. Aquellos colegiados que no lo hubiesen tramitado pueden hacerlo como se indica en el siguiente ENLACE.
  • Registrar online el compromiso conforme a las indicaciones anteriores antes de las 23:59 horas del día 15 de diciembre de 2019.