Grupo Puma. Xornada técnica. Illamento térmico ETICS | SATE e impremeabilización.

23 May 2016

Grupo Puma é unha empresa que se dedica á fabricación de produtos e solucións técnicas para a construción. Entre todas as solucións que ofrecen, contan con solucións especifícamente dirixidas á reparación e rehabilitación de edificios.
O obxectivo da xornada é dar a coñecer aos técnicos asistentes algunhas das solucións dirixidas á reparación e rehabilitación de edificios, que poden resultar de interese e de aplicación aos seus proxectos.

Programa da xornada:

Rehabilitación Enerxética: Sistema Traditerm® (SATE / ETICS)
– Sistema Traditerm® flexible : Sistema de recubrimiento sen cemento.
– Sistema Traditerm®. Mineral : Termo acústico e altamente transpirable.
– Sistema Traditerm® Nature: Sistema ECO.
– Sistema Traditerm® Ceramic: Sitema que nos permite un acabado cerámico.

Impermeabilización en Rehabilitación :Sistema Morcem® Cover
– Sistema líquido de impermeabilización para cubertas.
– Presentación do documento de idoneidade técnica Europeo (DITE: 11/0397)

Relatores
– Antonia Seguín Prats, Licenciada en C. Químicas. Responsable de Rehabilitación e Impermeabilización de Grupo Puma. Responsable do desenvolvemento técnico das solucións en Reparación, Reforzo e Protección en Grupo Puma.
-Francisco José Carrasco, Licenciando en C. Químicas. Responsable Técnico da liña de Illamento Térmico.

Datas e lugares de celebración
– Vigo, mércores 8 de xuño, ás 19:00 h
Salga de usos múltiples da Delegación do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia en Vigo. Doutor Cadavla, nº 5
– A Coruña, xoves 9 de xuño, ás 19:00 h
Salga de Arquitectura da Delegación do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia na Coruña. Federico Tapia, 62

Información e inscricións
Para inscribirse nas xornadas, debe remitirse o formulario de inscrición adxunto a mtouceda@grupopuma.com
Martín Touceda González (Dep. Prescrición Galicia)
Tlf.: 630 030 049 email: mtouceda@grupopuma.com

………..

Grupo Puma. Jornada técnica AISLAMIENTO TÉRMICO “ETICS / SATE” E IMPERMEABILIZACIÓN
Grupo Puma es una empresa que se dedica a la fabricación de productos y soluciones técnicas para la construcción. Entre todas las soluciones que ofrecen, cuentan con soluciones específicamente dirigidas a la reparación y rehabilitación de edificios.
El objetivo de la jornada es dar a conocer a los técnicos asistentes algunas de las soluciones dirigidas a la reparación y rehabilitación de edificios, que pueden resultar de interés y de aplicación a sus proyectos.

Programa de la jornada:
Rehabilitación Energética: Sistema Traditerm® (SATE / ETICS)
– Sistema Traditerm® flexible : Sistema de recubrimiento sin cemento.
– Sistema Traditerm®. Mineral : Termo acústico y altamente transpirable.
– Sistema Traditerm® Nature: Sistema ECO.
– Sistema Traditerm® Ceramic: Sitema que nos permite un acabado cerámico.

Impermeabilización en Rehabilitación :Sistema Morcem® Cover
– Sistema líquido de impermeabilización para cubiertas.
– Presentación del documento de idoneidad técnica Europeo (DITE: 11/0397)

Ponentes
– Antonia Seguí Prats, Licenciada en C. Químicas. Responsable de Rehabilitación e Impermeabilización de Grupo Puma. Responsable del desarrollo técnico de las soluciones en Reparación, Refuerzo y Protección en Grupo Puma.
-Francisco José Carrasco, Licenciando en C. Químicas. Responsable Técnico de la línea de Aislamiento Térmico.

Fechas y lugares de celebración
– Vigo, miércoles 8 de junio, a las 19:00 h
Sala de usos múltiples de la Delegación del Colegio Oficial de Arquitectos de Galicia en Vigo. Doutor Cadavla, nº 5
– A Coruña, jueves 9 de junio, a las 19:00 h