Curso Básico «O ditame pericial do arquitecto». Agrupación de peritos e forenses do COAG

29 Ago 2016

A Agrupación de Peritos e Forenses do COAG organiza os días 22 e 23 de setembro este curso básico que ten como obxectivos que os alumnos adquiran o coñecemento básico xeral das funcións, metodoloxía, procedementos e criterios técnicos de inspección e elaboración dos ditames periciais, así como do procedemento xudicial, obrigacións e responsabilidades derivadas. Os contidos do curso articúlanse desde unha dobre perspectiva xurídico-técnica, para ofrecer unha visión integral do proceso e de todos os aspectos que interveñen no desenvolvemento profesional deste tipo de traballos.

Data e lugar de celebración:

Santiago de Compostela, 22 e 23 de setembro.
Auditorio da Biblioteca da Cidade da Cultura. Monte Gaiás, s/n, 15707 Santiago de Compostela

Importes de matrícula (*):

• Ordinaria: 140 euros
  • Colegiados COAG: 132 euros
  • Colexiados COAG subscritos ao servizo de formación: 120 euros
  • Estudantes: 100 euros (**)
  • Colexiados COAG pertencentes á Agrupación de Peritos e Forenses do COAG: 80 euros

(*) Estes importes inclúen a comida que ambos días se servirá nas instalacións da Cidade da Cultura para todos os alumnos, así coma o coffe break que terá lugar nos descansos fixados no programa na metade das xornadas de mañá e de tarde.

(**) Deberán remitir copia da matrícula do curso actual a formacion@colexiodearquitectos.org

PRESENTACIÓN DO CURSO

PROGRAMA DEL CURSO

Máis información e inscrición AQUÍ

……….

Curso Básico «El dictamen pericial del arquitecto». Agrupación de peritos y forenses del COAG

La Agrupación de Peritos y Forenses del COAG organiza los días 22 y 23 de septiembre en Santiago de Compostela este curso básico que tiene como objetivos que los alumnos adquieran el conocimiento básico general de las funciones, metodología, procedimientos y criterios técnicos de inspección y elaboración del dictamen pericial, así como del procedimiento judicial, obligaciones y responsabilidades derivadas. Los contenidos del curso se articulan desde una doble perspectiva jurídico-técnica, para ofrecer una visión integral del proceso y de todos los aspectos que intervienen en el desarrollo profesional de este tipo de trabajos.

PRESENTACIÓN DEL CURSO

PROGRAMA DEL CURSO

Fecha y lugar de celebración:

Santiago de Compostela, 22 y 23 de septiembre.
Auditorio de la Biblioteca de la Ciudad de la Cultura. Monte Gaiás, s/n, 15707 Santiago de Compostela

Importes de matrícula (*):

• Ordinaria: 140 euros
  • Colegiados COAG: 132 euros
  • Colegiados COAG suscritos al servicio de formación: 120 euros
  • Estudiantes: 100 euros(**)
  • Colegidos COAG pertenecientes a la Agrupación de Peritos y Forenses del COAG: 80 euros

(*)Estos importes incluyen la comida que ambos días se servirá en las instalaciones de la Ciudad de la Cultura para todos los alumnos, así como el coffe break que tendrá lugar en los descansos fijados en el programa a mitad de cada jornada de mañana y de tarde.

(**) Deberán remitir copia de la matrícula del curso actual a formacion@colexiodearquitectos.org

Más información e inscripción AQUÍ