IX Semana Internacional Contract Galicia

26 Sep 2019

O IGAPE organiza a IX Edición da Semana Internacional Contract Galicia, que terá lugar no Hotel AC Palacio del Carmen en Santiago de Compostela os próximos días 30 de setembro a 3 de outubro.

Como en edicións anteriores, o encontro terá un carácter dinámico, de intercambio de información, de participación e de fomento do networking que favoreza o negocio internacional.

Este ano, inclúense algunhas novidades que achegarán sen dúbida un importante valor engadido aos asistentes:

O evento amplíase ao marco da Eurorrexión (Galicia – Norte de Portugal), para o que contaremos cunha boa representación do país veciño como é a Asociación de Empresarios de Portugal (AEP) e tamén empresas de referencia portuguesas no sector do contract.

Con motivo da participación portuguesa, está previsto que a xornada inaugural se celebre o día 30 de setembro en Santiago de Compostela e a xornada de clausura en Oporto o día 3 de outubro.

Para as empresas que desexen asistir ao evento o día 3 en Portugal, disporemos dun autobús con saída da sede do IGAPE en Santiago de Compostela e regreso despois da clausura. Informaráselle do horario.

Máis información e inscrición.

IX Semana Internacional Contract Galicia

El IGAPE organiza la IX Edición de la Semana Internacional Contract Galicia, que tendrá lugar en el Hotel AC Palacio del Carmen en Santiago de Compostela los próximos días 30 de septiembre a 3 de octubre.

Como en ediciones anteriores, el encuentro tendrá un carácter dinámico, de intercambio de información, de participación y de fomento del networking que favorezca el negocio internacional.

Este año, se incluye algunas novedades que acercarán sin duda un importante valor añadido a los asistentes:

El evento se amplia al marco de la Eurorregión (Galicia – Norte de Portugal), para el que contaremos con una buena representación del país vecino como es la Asociación de Empresarios de Portugal (AEP) y también empresas de referencia portuguesas en el sector del contract.

Con motivo de la participación portuguesa, está previsto que la jornada inaugural se celebre el día 30 de septiembre en Santiago de Compostela y la jornada de clausura en Oporto el día 3 de octubre.

Para las empresas que deseen asistir al evento el día 3 en Portugal, dispondremos de un autobús con salida de la sede de IGAPE en Santiago de Compostela y regreso después de la clausura. Se informará del horario.

Más información e inscripción.