Curso de Infografía 3D con Artlantis Studio

13 Jun 2014

Curso orientado a estudantes de arquitectura, arquitectos, deseñadores, enxeñeiros e público en xeral interesados no modelado dixital do campo da arquitectura e o deseño.

Artlantis Studio é un programa deseñado para crear renders de alta calidade dos seus arquivos 3D, fornecéndolle vistas completas e realistas das súas escenas, obxectos e panoramas VR así como percorridos virtuais cunha calidade profesional. O obxectivo do curso é coñecer a interface do programa, entender a súa lóxica e a súa integración ás outras aplicacións e aproveitar ao máximo as ferramentas.

Datos do evento:
Docente: Jesús Somoza.
Duración: 12 horas.
Datas: 17, 18 e 19 de xuño de 2014.
Horario: de 18:00 a 20:00 horas.
Onde: Atinne (C/ Anxo Rebollo 56-58 baixo, 15002, A Coruña).

Prezo:
150 € Prezo ordinario
100 € Colexiados COAG
85 € Colexiados COAG con tramo de formación

Máis información e inscrición aquí:

Aceptando, vostede accederá ao contido de YouTube, un servizo prestado por unha empresa externa.