Curso de deseño arquitectónico BIM con Archicad [nivel básico]

3 Jul 2014

A partir do próximo 14 de Xullo de 2014 impartirase centro Atinne un novo Curso de Deseño arquitectónico BIM co software ArchiCAD de nivel básico.

ArchiCAD é un software de debuxo 2D e 3D específico de arquitectura, construción e interiorismo que traballa baixo o concepto de «Edificio Virtual»  BIM (Building Information Modeling), o cal permite aos proyectistas deseñar e construír virtualmente os seus proxectos podendo adiantarse ao que posteriormente vaise a construír de forma real, de tal maneira que ao terminar, estes poidan ser visualizados dunha maneira máis apegada á realidade producindo unha ampla gama de produtos finais para a execución da obra por exemplo: Planos 2D e 3D, imaxes fotorrealistas (renderizados), percorridos virtuais , escenas e obxectos VR.

Datos do curso:

Docente:
Jorge Iglesias. Arquitecto técnico.
Duración:
32 horas.
Datas:
14, 16, 21, 23, 28 e 30 de xullo, 4 e 6 de agosto de 2014.
Horario:
Luns e mércores de 16:00 a 20:00 horas.
Onde:
Atinne (C/ Angel Rebollo 56-58 baixo – 15002 – A Coruña).
Prezo:
385 € Prezo ordinario
270 € Colexiados COAG
240 € Colexiados COAG subscritos ao servizo de formación

Máis información e inscrición aquí

Cuso de diseño arquitecónica BIM con Archicad [nivel básico]

A partir del próximo 14 de Julio de 2014 se impartirá en nuestro centro Atinne un nuevo Curso de Diseño arquitectónico BIM con el software ArchiCAD de nivel básico.
Este Curso está orientado a estudiantes y profesionales del sector de la construcción, arquitectura, ingeniería y diseño de interiores, interesados en conocer el proceso de elaboración de un proyecto de ejecución de espacios arquitectónicos con el software ArchiCAD de GRAPHISOFT.
ArchiCAD es un software de dibujo 2D y 3D específico de arquitectura, construcción e interiorismo que trabaja bajo el concepto de “Edificio Virtual” BIM (Building Information Modeling), el cual permite a los proyectistas diseñar y construir virtualmente sus proyectos pudiendo adelantarse a lo que posteriormente se va a construir de forma real, de tal manera que al terminar, estos puedan ser visualizados de una manera más apegada a la realidad produciendo una amplia gama de productos finales para la ejecución de la obra como por ejemplo: Planos 2D y 3D, imágenes fotorrealistas (renderizados), recorridos virtuales , escenas y objetos VR.

Datos del curso:
Docente:
Jorge Iglesias – Arquitecto técnico.
Duración:
32 horas.
Fechas:
14, 16, 21, 23, 28 y 30 de julio, 4 y 6 de agosto de 2014.
Horario:
Lunes y miércoles de 16:00 a 20:00 horas.
Dónde:
Atinne (C/ Ángel Rebollo 56-58 bajo – 15002 – A Coruña).
Precio:
385 € Precio ordinario
270 € Colegiados COAG
240 € Colegiados COAG suscritos al servicio de formación
Más información e inscripción aquí