Zona Franca de Vigo. Licitación redacción de proxecto do edificio para servizo a empresas

15 Dic 2017

No BOE de 15 de decembro, aparece o anuncio da licitación do Consorcio Zona Franca de Vigo para os traballos de redacción de proxecto básico e de execución, estudo de seguridade e saúde e dirección facultativa (50%) do edificio para servizo a empresas na rúa Alcalde Portanet, 42 en Vigo.

Data límite de presentación de ofertas ou de solicitudes de participación: ate as 14,00 horas do 8 de xaneiro de 2018.

Enlace ao BOE

Por último, infórmase que, conforme ao acordo adoptado pola Xunta de Goberno na súa sesión 11/2016 do 1 de setembro, o criterio colexial en relación con convocatorias públicas de ofertas de emprego, concursos ou de calquera outro tipo, será o de difundir entre os colexiados aquelas en as que estando admitidos os Arquitectos para participar considérense de especial interese, con independencia de que o Colexio proceda a revisar os termos da convocatoria concreta, coa finalidade de interpoñer recursos ou realizar todas as xestións que considere oportunas para impugnar ou manifestar a súa desconformidade co contido das mesmas.