Atención colexial durante o mes de agosto: recomendación de contactar a través da plataforma de consultas

6 Ago 2019

Lémbrase que, durante o mes de agosto, debido á redución de efectivos por mor do desfrute de vacacións polo persoal, recomendase realizar calquera consulta ou solicitude a través da plataforma de consultas colexial, dispoñible no panel de servizos da web colexial.

En relación co anterior, lémbrase que, a través da referida plataforma, pode realizar consultas sobre cuestións como:

En caso de non ter claro o ámbito da consulta, pode usar o de Outras consultas. Tamén é posible presentar reclamacións por este medio.

Lémbrase que, cando os colexiados desexan solicitar que se tramite con urxencia un expediente, poden solicitalo a través de COAGestudio ou da plataforma de consultas.

Na plataforma de consultas, deberán realizar unha consulta de «visado» no seguinte ENLACE

Unha vez seleccionada esta modalidade de consulta, deberase seleccionar o tipo «Visado (expedientes)» e indicar o expediente concreto para o cal se desexa o trámite urxente, de este modo a consulta xerada será asignada directamente á persoa encargada de visar ese expediente.

Seguindo as indicacións anteriores, evitarase que este tipo de solicitudes entren a través doutras modalidades de consulta, o que fai que se demore a súa atención.

Atención colegial durante el mes de agosto: recomendación de contactar a través de la plataforma de consultas

Se recuerda que, durante el mes de agosto, debido a la reducción de efectivos con motivo del disfrute de vacaciones por el personal, se recomienda realizar cualquier consulta o solicitud a través de la plataforma de consultas colegial, disponible en el panel de servicios de la web colegial.

En relación con lo anterior, se recuerda que, a través de la referida plataforma, puede realizar consultas sobre cuestiones como:

En caso de no tener claro el ámbito de la consulta, puede usar el de Otras consultas. También es posible presentar reclamaciones por este medio.

Se recuerda que, cuando los colegiados deseen solicitar que se tramite con urgencia un expediente, pueden solicitarlo a través de COAGestudio o de la plataforma de consultas.

En la plataforma de consultas, deberán realizar una consulta de «visado» en el siguiente ENLACE

Una vez seleccionada esta modalidad de consulta, se deberá seleccionar el tipo «Visado (expedientes)» e indicar el expediente concreto para el que se desea el trámite urgente, de este modo la consulta generada será asignada directamente a la persoa encargada de visar ese expediente.

Siguiendo las indicacións anteriores, se evitará que este tipo de solicitudes entren a través de otras modalidades de consulta, lo que hace que se demore su atención.