Jornada sobre arquitectura en la EOI. Ferrol

5 May 2014

Estudantes de intercambio das universidades brasileiras Federal do Ceará (Fortaleza), Federal Fluminense (Río de Janeiro) e Positivo (Curitiba) e que este cuadrimestre estudan na Escola Técnica Superior de Arquitectura da Coruña, visitan este luns 5 de maio a cidade para participar nunha xornada organizada polo Departamento de Portugués da Escola Oficial de Idiomas de Ferrol (EOI), a delegación de Ferrol do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia e a ETSAC da Universidade da Coruña.

PROGRAMA
17.30 horas – visita guiada ao centro histórico de Ferrol, dirixida aos alumnos de portugués da EOI.
19.00 horas – sala de actos da EOI, onde os estudantes de Arquitectura darán unha charla sobre as influencias da Semana de Arte Moderna de Sao Paulo, celebrada en 1992. Acto aberto a todas as persoas que desexen participar.

……….

Estudiantes de intercambio de las universidades brasileñas Federal do Ceará (Fortaleza), Federal Fluminense (Río de Janeiro) y Positivo (Curitiba) y que este cuatrimestre estudian en la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de A Coruña, visitan este lunes 5 de mayo la ciudad para participar en una jornada organizada por el Departamento de Portugués de la Escuela Oficial de Idiomas de Ferrol (EOI), la delegación de Ferrol del Colegio Oficial de Arquitectos de Galicia y la ETSAC de la Universidade da Coruña.

PROGRAMA
17.30 horas – visita guiada al centro histórico de Ferrol, dirigida a los alumnos de portugués de la EOI.
19.00 horas – sala de actos de la EOI, donde los estudiantes de Arquitectura darán una charla sobre las influencias de la Semana de Arte Moderna de Sao Paulo, celebrada en 1992. Acto abierto a todas las personas que deseen participar.

imagen – plano de Ferrol, aprox. 1800