Peche da Delegación de Ourense o venres 3 e o luns 6 de maio

2 maio 2019

Por motivo de rematar os traballos necesarios para completar o traslado ás novas oficinas da delegación, infórmase que a Delegación de Ourense permanecerá pechada o venres 3 de maio e o luns 6 de maio.

Para realizar calquera xestión colexial, emprázase aos colexiados a contactar co COAG a través da plataforma de consultas ou do teléfono 981552400.

Lamentamos as molestias que estas circunstancias poidan causar.

Cierre de la Delegación de Ourense el viernes 3 y el lunes 6 de mayo

Por motivo de terminar los trabajos necesarios para completar el traslado a las nuevas oficinas de la delegación, se informa que la Delegación de Ourense permanecerá cerrada el viernes 3 y el lunes 6 de mayo.

Para realizar cualquier gestión colegial, se emplaza a los colegiados a contactar con el COAG a través de la plataforma de consultas o del teléfono 981 552 400.

Lamentamos las molestias que estas circunstancias puedan causar.