Falecemento de Elena Arregui Cruz-López

20 Nov 2018

Hoxe queremos facerlle a nosa pequeña homenaxe a unha das nosa pioneiras,  Elena Arregui Cruz-López, arquitecta pola ETSM dende 1958. Colexiada nº 44 do COAG dende 1962, naquel momento integrado no Colexio de León, Asturias e Galicia.

Participou activamente da xestión do COAG, foi a primeira presidente da subdelegación de Arquitectos de Santiago, o que a convirte na primeira muller en ocupar un cargo no COAG, e tesoureira do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia. Representou aos arquitectos galegos no Consello Directivo da Hermandad nacional de Arquitectos.

Casada co arquitecto santiagués Arturo Zas Aznar, compatibilizou a profesión coa crianza dos seus catro fillos. Tivo unha intensa adicación profesional, tanto en colaboura co seu marido como individualmente, reflexada en obras como as vivendas económicas do Banco do pobre (1962-63) , o colexio dos Paules de Marín (1970), a reforma do antigo Seminario Maior  de Santiago de Compostela ou o Plan Especial  para a ampliación do Campus de Santiago (1980-86)

Fallecimiento de Elena Arregui Cruz-López

Hoy queremos hacerle un pequeño homenaje a una de nuestras pioneras, Elena Arregui Cruz-López, arquitecta por la ETSM desde 1958. Colegiada nº 44 del COAG desde 1962, cuando este estaba integrado en el Colegio de León, Asturias y Galicia.

Participó activamente de la gestión del Colegio, fue la primera presidente de la subdelegación de Arquitectos de Santiago, lo que la convierte en la primera mujer en ocupar un cargo en el COAG, y tesorera del Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia.  Represento a los arquitectos gallegos en el Consejo Directivo de la Hermandad nacional de Arquitectos.

Casada con el arquitecto santiagués Arturo Zas Aznar, compatibilizó la profesión con la crianza de sus cuatro hijos. Tuvo una intensa dedicación profesional, tanto en colaboración con su marido como individualmente, reflejada en obras como las viviendas económicas del Banco del pobre (1962-63) , o colegio de los Paules de Marín (1970), la reforma del antiguo Seminario Mayor  de Santiago de Compostela o el Plan Especial  para la ampliación del Campus de Santiago (1980-86)

TEXTO Y FOTOGRAFIA. Arquitectas Pioneras de Galicia. Maria Carreiro / Candido López Editores. UDC.2016