Curso Intensivo de Cálculo de Instalacións con CYPE. A Coruña

15 Abr 2014

A partir do próximo 22 de abril impartirase no centro Atinne un novo curso de Cálculo de Instalacións co programa CYPE Ingenieros.

Abordarase un primeiro contacto co programa sobre a base da introdución de datos e o cálculo completo dun exemplo sinxelo de edificación o máis próximo posible ao problema práctico real, no cal preténdese ver a maior variedade de aspectos posibles en relación ao software estudado realizando na maior brevidade e intensidade posible a explicación dos procesos baixo un nivel básico de manexo do programa.

Este curso está orientado a estudantes e profesionais do sector da industria, a construción e a arquitectura interesados en tomar contacto con este software líder no sector.

Datos do curso
Docente: Jorge Iglesias. Arquitecto Técnico.

Datas: 22, 24 y 29 de abril/ 6, 8, 13, 15 y 20 de maio de 2014
Horario: de 16.00 a 20.00 horas
Lugar: Atinne (C/ Ángel Rebollo 56-58 bajo – 15002 – A Coruña)

Prezo:
385€ Matrícula ordinaria
270€ Colexiados COAG, autónomos, desempregados e estudantes
240 € Prezo especial para colexiados COAG subscritos ao servizo de formación

Más información e inscrición premendo aquí

……….

Curso Intensivo de Cálculo de Instalaciones con CYPE

A partir del próximo 22 de abril se impartirá en centro Atinne un nuevo curso de Cálculo de Instalaciones con el programa CYPE Ingenieros.

Se abordará un primer contacto con el programa en base a la introducción de datos y el cálculo completo de un ejemplo sencillo de edificación lo más cercano posible al problema práctico real, en el cual se pretende ver la mayor variedad de aspectos posibles en relación al software estudiado realizando en la mayor brevedad e intensidad posible la explicación de los procesos bajo un nivel básico de manejo del programa.

Este curso está orientado a estudiantes y profesionales del sector de la industria, la construcción y la arquitectura interesados en tomar contacto con este software líder en el sector.

Datos del curso
Docente: Jorge Iglesias. Arquitecto Técnico.

Fechas: 22, 24 y 29 de abril/ 6, 8, 13, 15 y 20 de mayo de 2014
Horario: de 16.00 a 20.00 horas
Lugar: Atinne (C/ Ángel Rebollo 56-58 bajo – 15002 – A Coruña)

Precio:
385€ Matrícula ordinaria
270€ Colegiados COAG, autónomos, desempleados y estudiantes
240 € Precio especial para colegiados COAG subscritos al servicio de formación

Más información e inscripción pulsando aquí