25 aniversario do Instituto Tecnológico de Galicia

24 Ago 2016

Damos traslado de que o próximo 13 de setembro ás 20.00h celebrarase o  25 aniversario do I.T.G. cun acto especial o que se pode asistir de forma gratuita previa inscripción. Será un acto de 45 minutos de duración e a continuación servirase un cóctel para fomentar o networking entre os asistentes.

Asistirán representantes do ámbito social, empresarial, profesional e institucional da Coruña e de Galicia. Dando a  coñecer o traballo do único centro tecnolóxico recoñecido polo Estado na provincia. O tempo que se realizara unha homenaxe aos ex-presidentes durante estes 25 anos.

máis información Aquí.

Damos traslado de que el próximo 13 de septiembre a las 20.00h se celebrará el  25 aniversario del I.T.G. con un acto especial al que se puede asistir de forma gratuita previa inscripción. Será un acto de 45 minutos de duración y a continuación se servirá un cóctel para fomentar el networking entre los asistentes.

Asistirán representantes del ámbito social, empresarial, profesional e institucional de A Coruña y de Galicia. Dando a conocer el trabajo del único centro tecnológico reconocido por el Estado en la provincia. Al tiempo que se había realizado un homenaje a los ex-presidentes durante estos 25 años.

más información Aquí.