Peche das oficinas colexiais hoxe 23 de maio

23 maio 2014

Por necesidades organizativas colexiais, decidiuse ter unha reunión con todos os traballadores do COAG no mañá do día de hoxe ( 23/05/2014).

En consecuencia, as oficinas do Colexio permanecerán pechadas esta xornada.

Lamentando non ter podido comunicar esta circunstancia con maior antelación, confiamos en que o resultado desta reunión poida permitirnos darvos as debidas explicacións e novidades na Xunta Xeral ordinaria do vindeiro 27 de maio.

Jose Luis Sanmiguel Guerreiro
Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia

……….

Por necesidades organizativas colegiales, se decidió tener una reunión con todos los trabajadores del COAG la mañana del día de hoy

En consecuencia, las oficinas del Colegio permanecerán cerradas esta jornada.

Lamentando no haber podido comunicar esta circunstancia con mayor antelación, confiamos en que el resultado de esta reunión pueda permitirnos daros las debidas explicaciones y novedades  en la Junta General ordinaria del próximo 27 de mayo.

Jose Luis Sanmiguel Guerreiro
Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia