Peche de delegacións do 10 ao 28 de agosto (ambos inclusive)

3 Ago 2015

Lembrase que, tal e como se anunciou na circular nº 26/2015, as delegacións colexiais permanecerán pechadas do 10 ao 28 de agosto (ambos inclusive). Excepto a delegación de Ferrol que permanecerá pechada do 30 de xullo ao 28 de agosto (ambos inclusive)

Esta medida ven determinada pola oportunidade de compatibilizar as vacacións do persoal cos períodos de menor actividade nas delegacións.

Non obstante, durante o período indicado permanecerá aberta a Sede colexial en Santiago de Compostela desde a que se seguirán prestando os servizos colexiais. Sen embargo, debido á redución de efectivos durante este período, indícase que é posible que os tempos de tramitación se incrementen respecto do habitual.

Laméntanse as molestias que esta medida poida causar.

Secretaría colexial

—————————————–

Se recuerda que, tal y como se anunció en la circular nº 26/2015, las delegaciones colegiales permanecerán cerradas del 10 al 28 de agosto (ambos inclusive).

Esta medida viene determinada por la oportunidad de compatibilizar las vacaciones del personal con los períodos de menor actividad en las delegaciones.

No obstante, durante el período indicado permanecerá aberta a Sede colexial en Santiago de Compostela desde la que se seguirán prestando los servicios colegiales. Sin embargo, debido a la reducción de efectivos durante este período, se indica que es posible que los tiempos de tramitación se incrementen respecto de lo habitual.

Se lamentan las molestias que esta medida pueda causar.

Secretaría colegial