Jornada Financiación de ICO para la Internacionalización Empresarial. Vigo

29 de abril de 2014
Auditorio do Consorcio da Zona Franca de Vigo
Área Portuaria de Bouzas, s/n. Vigo

O ICO desenvolveu un novidoso Catálogo de Produtos dentro da súa liña estratéxica de apoio financeiro á internacionalización das empresas españolas, dirixida tanto ao investimento coma á exportación. Por primeira vez, pon a disposición das empresas un catálogo integral de produtos que cobren todas as necesidades de financiamento para a internacionalización das empresas españolas: débeda, “equity” ou cuasi-capital e garantías.

O Catálogo de Produtos para a Internacionalización comprende dende o financiamento para a exportación a curto, medio e longo prazo, as necesidades das empresas que saen ao exterior, tanto para financiar investimento como liquidez, e o outorgamento de garantías para concorrer a licitacións internacionais. Así mesmo, oICO a través da súa sociedade xestora de capital risco (AXIS), ofrece instrumentos de capital e cuasi-capital para financiar a longo prazo o crecemento das empresas.

Desenvólvese esta Xornada informativa, co obxectivo de coñecer a fondo os produtos de apoio á internacionalización da empresa e resolver as dúbidas que se poidan formular.

11.15 horas – Recepción de asistentes

11.30 horas – Apertura da xornada
Dª Teresa Pedrosa Silva, Delegada Especial do Estado no Consorcio da Zona Franca de Vigo
D. Alberto Santamaría Burgos, Director Territorial de Comercio e Director do ICEX en Galicia

11.45 horas – ¿Que é o ICO?/ Catálogo de produtos para a internacionalización/ Conclusións
D. Javier González Lapeira, Área de Xestión de Mediación do ICO
D. Francisco Presencio, Área de Financiación Corporativa do ICO

12.45 horas – Aperitivo

Inscrición – Inscrición portal ICEX
Asistencia ao seminario – Gratuíta ata completar aforamento. Prazas limitadas
Información – VENTANA GLOBAL/ Tel.: 900 349 000 (de L a V, de 09:00 a 18:00 horas)/ E-mail: informacion@icex.es/ Dirección Territorial de Comercio – ICEX en Vigo. 986 44 12 40 – 986 44 15 80/ vigo@comercio.mineco.es

……….

El ICO ha desarrollado un novedoso Catálogo de Productos dentro de su línea estratégica de apoyo financiero a la internacionalización de las empresas españolas, dirigida tanto a la inversión como a la exportación. Por primera vez, pone a disposición de las empresas un catálogo integral de productos que cubren todas las necesidades de financiación para la internacionalización de las empresas españolas: deuda, “equity” o cuasi-capital y garantías.

El Catálogo de Productos para la Internacionalización comprende desde la financiación para la exportación a corto, medio y largo plazo, las necesidades de las empresas que salen al exterior, tanto para financiar inversión como liquidez, y el otorgamiento de garantías para concurrir a licitaciones internacionales. Asimismo, el ICO a través de su sociedad gestora de capital riesgo (AXIS), ofrece instrumentos de capital y cuasi-capital para financiar a largo plazo el crecimiento de las empresas.

Se desarrolla esta Jornada informativa, con el objetivo de conocer a fondo los productos de apoyo a la internacionalización de la empresa y resolver las dudas que se puedan plantear.

11.15 horas – Recepción de asistentes

11.30 horas – Apertura de la jornada
Dª Teresa Pedrosa Silva, Delegada Especial del Estado en el Consorcio de la Zona Franca de Vigo
D. Alberto Santamaría Burgos, Director Territorial de Comercio y Director del ICEX en Galicia