Oferta colectiva ISOARQUITEC: Ecodiseño en proxectos

21 Mar 2022

Sabes como podes conseguir máis e mellores clientes, tanto privados como da administración pública?

Implanta nos teus proxectos un sistema de ecodiseño certificado pola ISO 14006:2020 por só 170€ para colexiados.

Incorpora un sistema de ecodiseño nos teus proxectos que che vai a permitir acceder aos requisitos cada vez máis demandados por parte da administración e dos clientes privados.

Este curso en liña ensínache paso a paso un sistema para incorporar criterios de ecodiseño nos teus proxectos. Dá igual se son de rehabilitación, de obra nova, etc., serve para todos os tipos de proxectos.

Ademais, permíteche levalo a cabo ao teu ritmo, segundo as túas necesidades. Está dispoñible para todos os dispositivos, e mesmo podes aplicalo en proxectos recentes para conseguir a certificación.

Tamén dá igual onde esteas localizado, porque segue os estándares da ​ ISO 14006:2020, unha norma recoñecida a nivel internacional, polo que dá o mesmo se estás en España, Colombia, Méjico ou Perú. (Se queres certificarche na devandita norma, e acceder a maior puntuación nos concursos, dentro cóntoche como facelo, pero basicamente, se utilizas os nosos modelos de documentación, necesitarás soamente engadir ​unha auditoría interna, e chamar a unha empresa certificadora).

Ademais, proporcionámosche unhas fichas para que teñas en conta o ciclo de vida de todo o edificio, máis en concreto na ficha de identificación e avaliación de aspectos ambientais ao longo do ciclo de vida do edificio. Xa sabes: plan, fabricación, execución, uso e mantemento e demolición.

E un Anexo con 37 páxinas con criterios obxectivos para que sexas capaz de calcular a magnitude e a criticidad de cada un dos aspectos ao longo de todo o ciclo de vida.

Doutra banda, axudámosche a ponderar a importancia cada un dos aspectos ambientais, xa que non xera o mesmo impacto as medidas que tes en conta na fase de uso e mantemento dunha vivenda, que poden ser 50 anos, que as da fase de execución do edificio, que poden ser 20 meses.

E a levar un control das medidas ao longo de todo o proxecto, e o seu control na execución de obra.

E tamén che ensinamos como incorporar as medidas de ecodiseño do teu proxecto na memoria do proxecto para que non te pilles os dedos, algo que pode suceder.

Fornecémosche un persoal con recomendacións ambientais aos axentes intervenientes no proxecto, promotor, construtor, etc para que só teñas que personalizala.

E o máis importante, douche o meu soporte, coa nosa experiencia adquirida os últimos 20 anos.

Non perdas a oportunidade de poder acceder a máis e mellores clientes, tanto privados como da administración pública.

Empresa:
Isoarquitec

Oferta:
Colexiados COAG 170€ + IVA

NOTA: Se queren certificarse, necesitarán unha auditoría interna 350+IVE.

Vixencia:
Ata 31-07-2022

Máis información e compras:
Encher formulario

Web: