Jornada técnica sobre Informe de Evaluación de Edificio (IEE). COAAT LUGO

20 maio 2015

Co fin de axudar aos técnicos a familiarizarse co contido e a redacción do IEE, o COAAT de Lugo organiza unha xornada divulgativa na que se abordará o seu marco normativo e a súa estrutura, e estudarase o seu desenvolvemento no programa web de redacción.

Ponente: D. José Manuel Grandío Rodríguez. Arquitecto Técnico.
Duración aproximada: 3 horas
Lugar de celebración: Sede do COAAT, Rúa Ribadeo, 6-8 Baixo – Lugo
Data de celebración: 26 de mayo de 2015
Hora de comenzo: 17:00 horas
Matrícula: 30 €

No marco do convenio de colaboración subscrito entre o COAG e o COAAT de Lugo, os colexiados do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia poden beneficiarse de bonificacións nos importes de inscrición das actividades formativas organizadas polo COAATVista previa.

*Colexiados COAG: 5% de desconto sobre o prezo de inscrición.
Colexiados subscritos ao servizo de formación: 15% de desconto sobre o prezo de inscrición.

Máis información e inscricións no seguinte ENLACE

……….

Con el fin de ayudar a los técnicos a familiarizarse con el contenido y la redacción del IEE, el COAAT de Lugo organiza una jornada divulgativa en la que se abordará su marco normativo y su estructura, y se estudiará su desarrollo en el programa web de redacción.

Ponente: D. José Manuel Grandío Rodríguez. Arquitecto Técnico.
Duración aproximada: 3 horas
Lugar de celebración: Sede del COAAT, calle Ribadeo, 6-8 Bajo – Lugo
Fecha de celebración: 26 de mayo de 2015
Hora de comienzo: 17:00 horas
Matrícula: 30 €

En el marco del convenio de colaboración suscrito entre el COAG y el COAAT de Lugo, los colegiados del Colegio Oficial de Arquitectos de Galicia pueden beneficiarse de bonificaciones nos importes de inscripción de las actividades formativas organizadas por el COAAT.

*Colegiados COAG: 5% de descuento sobre el precio de inscripción.
  Colegiados suscritos al servicio de formación: 15% de descuento sobre el precio de inscripción.

Más información e inscripciones en el siguiente ENLACE